day light

ikkk
Zamanımı boşa harcamak istemedim ingilizcemden de memnun değilim zaten. nasıl bir kaynak bulabilirim diye siteleri arşınlarken karşıma hemenindir sitesi çıktı orda eğitim iconu altında rapidshare linkleriyle dolu “day&ligt” sersine rastgeldim ve bütün partları indirdim ( 70 cd en akıllısı rapid accountu almak ve 7 dolara ya da neyse artık paralel download yapıp hemen cd leri indirmektir). hızımı alamayıp test etmeden birde EFU yu indirdim “english for you”.

Denemek icin cd leri dinlerken ki her biri 1 saat kadar farkettimki efu cok hantal, ingiliz bir hoca çıkıyor 3 tanede garip tip var onlarla ders yapıyor.
D&L ise türk birkaç hoca tarafından konusuna göre değişkenlik gösteriyor hocalar verilen dersler silsilesi şeklinde dinlemede al ezberle dedirticek kadar iyi anlatımla sizleri derse bağlıyor.

Tavsiye ederim ingilizce online ders diye kıvranma indir istediğin zaman dinle ve hem aksan hem grammer derken ingilizcen gelişsin. Aynı zamnada hemenindir sitesinde multilanguage diye bir program daha var bu program sayesinde de yaklaşık 26 dilin temel kalıplarını, eşya adlarını öğrenebiliyorsun. ses kaydı yapabilen yazdığın yazıyı doğru ya da yanlış diye analiz edebilen gayet başarılı bir program. Neticede hemenindir de eğitim bölümünde tatminkar ürünler bulabilrsiniz. C++, perl, php bu programlarında yine programı var adamlar kaydetmişler ekran görüntülerini anlatmışlar.
admin@hemenindir.org mailinide sikayet oneri ne gerekiyorsa yazıyorsun admin hemen cevap veriyor. kısacası site iyi çalışıyor arkadaşlar.

Arkadaşlar diyeceğim şu ki benim sayfama oy verin, yok yorum yazın bilmemne değil. Gidin öğrenin bişeyler bulun keşfedin onlarıda paylaşın.
Ben tezimi yazarken forumlar sayesinde yol aldım. Yaptığım hataları başkaları yapmıştı ve yardım etmek amaçlı forum sitelerinde yayınlamıştı. Sizlerde karşılaştığınız hataları forumlarda ya da bloglarınızda yazınız, paylaşınız. Bilgi paylaşıldıkça çoğalır , kim inanır bilmem ama sevap diyin karma diyin yaptığınız iyilik gelir sizi bulur…

Leave a Reply

